Veelgestelde vragen

1. Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee, dat is helemaal niet nodig! Echter raden wij het wel aan om te doen, omdat je dan allerlei leuke acties kan ontvangen, oftewel gewoon doen.

2. Hoe moet ik betalen?
Er zijn verscheidenen mogelijkheden om geld aan ons te doneren. De volgende mogelijkheden zijn beschikbaar:

  • iDeal 
  • Visa 
  • MasterCard

3. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Tja… Dat is afhankelijk van hoe rap jij op de dag zelf bestelt. Hoe eerder je bestelt, hoe sneller wij het verzenden. Maar, als jij voor 14:00 uur bestelt, dan verzenden wij het dezelfde dag nog. Bestel je na 14:00, dan wordt het product de volgende werkdag verzonden.

4. Kan ik mijn bestelling volgen?
Yes, wij werken met het Track & Trace systeem. Zodra het pakketje de deur uit gaat ontvang je een mailtje met de Track & Trace code. Heb je voor 14:00 besteld, dan ontvang je de code rond 17:00 op dezelfde dag. Bestel je na 14:00, dan ontvang je de Track en Trace code de volgende werkdag om 17:00.  Op deze manier kan je precies zien waar jouw coole gadget zich bevindt.

 5. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Goede vraag, als de bestelling voor 14:00 uur is geplaatst, dan verzenden wij hem diezelfde dag nog, bestel jij na 14:00, dan wordt het pakje de volgende werkdag verzonden! Dit betekent vrijwel altijd dat jij je pakje de volgende dag gewoon binnen hebt. Mocht het mooi weer zijn en onze postbode ligt op het strand, regent het juist of is hij z'n baard aan het bijscheren, dan kan het zijn dat het wat langer duurt. 

Nee grapje, maar wij versturen het pakketje dezelfde dag nog, daarna is het in de handen van de postbode, die hem dus in het grootste gedeelte van de gevallen gewoon de volgende dag netjes langs brengt. Mocht dit niet zo zijn, check dan even de Track & Trace code die je van ons ontvangen hebt. Ben je er dan nog niet gerust op, stuur ons dan even een mailtje, dan duiken wij er voor je in!

6. Wordt mijn bestelling gratis geleverd?
Niks in het leven is gratis, ook het bezorgen van pakketjes niet. Onze luie postbode moet immers ook een salaris ontvangen. De verzendkosten zijn altijd €5,95 per bestelling, ook als je meerdere producten tegelijk bestelt.

7. Mijn bestelling is nooit aangekomen, wat nu?!
Neem meteen even contact met ons en dat doe je HIER! Gaan wij er meteen voor zorgen dat jouw awesome pakketje als nog bij je terecht komt.

 8. Help! Mijn geleverde product was al kapot toen ik hem ontving, wat moet ik doen?
Godnodejuh, da’s mooi balen! Om te beginnen, droog eerst even je tranen, dat huilen heeft namelijk totaal geen zin. Onze stagiair heeft z’n werk weer eens niet goed gedaan, terwijl wij niet zaten te kijken. Wij zullen zorgen dat zijn stagevergoeding wordt ingehouden. Het enige wat jij nu moet doen is HIER even een mailtje heen sturen, dan lossen wij het voor je op.

 9. Ik kan een product niet vinden, bij wie moet ik zijn?
Sommige dingen zullen wij wellicht wel in het assortiment hebben, maar staan niet op de site. Neem dan gewoon even contact op met onze lieftallige klantenservice, die weten daar altijd wel raad mee!

10. Ik gebruik liever m'n eigen mailclient, welk emaildres moet ik dan gebruiken om jullie te bereiken? 
Stuur dan een mailtje sturen naar het volgende emailadres: "klantenservice@jevin.nl". Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en lossen het probleem voor je op!